måndag 6 oktober 2008

smile that colgate white smile .

Jag har ont i mina undre tänder. För min tandläkare bestämde sig för att skrapa bort lite tandsten som hon hittade på baksidan av mina undre tänder. Nu har jag ont bakom mina undertänder. Känns konstigt. Kändes aldrig konstigt när tandstenen låg där. Jäkla tandläkare. Ge tillbaka min tandsten!

Anyhow. Tjänade i alla fall hundra kronor på mitt tandläkarbesök. För jag hade inga hål i mina tänder. Och när man är hålfri vid tandläkar- besök så tilldelas man hundra kronor som belöning för prima tänder.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jäklarns, på min tid fick vi hålla tillgodo med ett bokmärke. Men dom var fina, bokmärkena.

Karin sa...

höhö, om jag skulle ta en likadan bild o så skulle vi sätta dem bredvid varandra skulle det sett ut om en före-och-efter-fotografering, före-lisa-fick-en-puck-i-munnen och efter. Förstår inte varför inte mina tänder fattar att stå så där fint på rad...i min mun råder kaos och anarki i radsystemet =P