onsdag 22 oktober 2008

en sammanfattning .

Idag har jag gjort en del, faktiskt. Jag har försovit mig, ätit marängsviss hos min storasyster, köpt tio kilogram mjöl och åkt buss fyra gånger. Har även lämnat kissprov och fått en p-stav i armen.

Kissprovet var kul, för jag hängde aldrig med på hur jag hamnade i det. Skulle ju bara få en p-stav och plötsligt satt jag där på toan och kissade i en jävla plastkopp. Det var kul och fick mig att le.

Ännu mer kul blev det när jag senare träffade en bekant där på ungdomsmottagningen. Hon såg mig och log ett sånt där skräckslaget "låt-mig-dö-leende". Åh, jag ville jättegärna fråga vad hon gjorde där! Men det gjorde jag inte. Jag var artig, osnokig, berättade om min p-stav innan jag lät henne återvända till väntrummet, besvärad och fånleende.

Inga kommentarer: