fredag 24 oktober 2008

mot oändligheten och vidare !

Jag ska till Dingle ikväll. Det är skördefest där inne och ettorna köper säkert öl från några smugglande fjärdeårselever. Humöret är säkerligen på topp, skördefesten är nämligen händelsernas händelse i Dingle. Folk klär till och med upp sig för den. Jordbrukarna tar av kepsen, hästtjejerna sprayar parfym och ett par stycken går till och med så långt att de.. borstar håret.

Jag har varit på skördefesten två år i rad, tänkte hoppa över den iår. Men, vi ska ha öppet hus imorn och jag måste sova där inatt. Så här är jag, ångestfylld, påväg till Dingle om tjugo minuter.

Skickade iväg en fråga till Rebecca, i hopp om en ljus lägesrapport.
Jag: Jag kommer in vid elva, är det kul eller?
Rebecca: Det suger min balle!


Jag tror inte att det är så kul ( iår heller ). Attans.

Inga kommentarer: