torsdag 22 januari 2009

so i keep on searching .

Usch, det här känns ovant. Det här känns hemskt ovant. Men jag ska säga det ändå. Just för att det är ovant, just för att det nog inte kommer att hända igen. Okej. Så här ligger det till.

Jag vill plugga. Jag vill plugga. Jag vill plugga. Jag vill plugga.
Nu och genast. På momangen och direkt. Nyss och sedan.

Vi har historia, alla skulle ha skrivit en uppsats redo att redovisas idag. Men, det var bara jag och en till i gruppen som gjort detta. Så nu har vi fått mer tid till uppsatsen och jag har en massa dötid som jag inte kan nyttja. Har frågat i princip varenda en som går i min klass om de kanske har någon gammal uppgift som vi ska ha gjort, en av de där hemska uppgifterna som jag har efter mig, nått jag kan göra. Men ingen har dem, inte en enda uppgift. Ödets jävla ironi. Verkligen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men herregud det här kan vi fixa på momangen! Det är bara att komma över så kan jag dela med mig av massa smarriga skoluppgifter :)

Lisa sa...

Du är en sann vän Marielle ; ) <3