tisdag 13 januari 2009

lite oflyt just nu bara .

Ska fixa mig mer flyt och tur. Ska köpa anteckningsblock och bli organiserad, mer vuxen sådär. Ska sova mer, vara vaken mindre och inte snooza i en halvtimma varje morgon. Borde skaffa jobb och därigenom få en fräschare ekonomi. Ska plugga bort varenda oinlämnad skoluppgift, och så ska jag skaffa körtkort innan april. Ska ha betyg i alla ämnen och lära mig göra schyssta tryck på tröjor. Måste börja titta efter balklänning, om jag nu ska gå på Dingles studentbal det vill säga. Sist men inte minst. Ska skaffa mig tidsuppfattining och en bättre planeringsförmåga.

Jag är sen till gymmet, idag också.

4 kommentarer:

Anonym sa...

nejnejnej! Gå på sinlairs bal istället! Vi har redan fått med Maria:D

Lisa sa...

Sinclairs bal, istället för vals i kohagen menar du? Hm, jag ska överväga och uppmanar till mer information om Sinclair balen ; )

Anonym sa...

vals i kohagen eller se emosar i kostym och balklänningar.. Nope, förstår inte att du ens tvekar.

Lisa sa...

hahah, when you put it like that ; ) när är er bal?