tisdag 26 maj 2009

out of my dreams, into my car !

Det är egentligen hemligt för jag hade tänkt hålla såkallad "låg profil". Men jag känner att jag ändå måste skriva ned det här. För nu blir det ju lite som ett löfte. Eller ja, i alla fall något som folk kommer kunna fråga om och därmed kanske hålla mig på rätt spår. Eller nått. Lite så. Behålla fokus på, ehm, målet? Antar jag. Underbart och härligt att jag kan säga så mycket utan att säga någonting. Yes.

Mitt hemligtpemligt som jag talar om drog jag i alla fall startskottet för igår. Drog.. drog startskottet? Säger man så? Sköt? Sköt startskott?
Äh. Egenligen är det inte så häftigt. Behöver varken dras eller skjutas något startskott alls, överhuvudtaget och egentligen. En liten fanfar, eller kanske en enkel fingerknäppning skulle räcka. Just så. Inte så fränt. Men i alla fall. Vi kan se det som om det är ett litet steg in i vuxenvärlden, perhaps. Eller kanske närmare ett jobb i alla fall? Halleluja. Cut the the chase! Körskola! Så enkelt är det. Jag ska försöka mig på det här med körkort. För jag har väl kanske på något plan kommit fram till att det tycks vara en någorlunda bra sak att ha i plånboken. Ja. Vi säger så. För den här gången. Nu är det officiellt.

Inga kommentarer: