tisdag 10 mars 2009

och datorn pissar på mig igen .

Färgpatronerna på datorn är slut. Det är de alltid, finns aldrig färg när mina skolarbeten ska innehålla just färg. Hur kan färgpatronerna på skrivaren alltid vara slut när jag ska skriva ut ett skolarbete där färgbilder ingår? Mamma och pappa kan alltid skriva ut färgbilder, jag kan aldrig. Jag får bara svartvita bilder som skimrar i grönt och en blinkande notis om att färgpatronerna är slut. Slår aldrig fel! Hur kan jag hela tiden lyckas pricka in dessa tillfällen med en sådan oklanderlig säkerhet och precision?
så, gonatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var den svarta som var slut och jag bytte den kl.05.30 imorse. Bra serviceavtal du har ;-), den nya patronen låg 35 cm ifrån skrivaren och det finns två nya färgpatroner också på samma ställe när de tar slut. Skall vi ta en kurs i byte av patroner??? DAD

Lisa sa...

Hahah,patronbytarkurs låter som en riktigt fin idé som jag gärna deltar i : ) Tack till service-enheten!